wtorek, 27 grudnia 2011

5 komentarzy:

  1. Bo szara codzienność jest magiczna, jak się umie odpowiednio zmrużyć oko! :D Cudowny blog!!! Dzięki za ciepło jakie tu znajduję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez łoś na blogu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. marzę o takiej foremce :-) W tym roku się spóźniłam, ale w następnym to już na pewno się w takową zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką foremkę reniferkową, ale.. niestety za każdym razem gdy wykrawam z niej kształt urywa mojemu reniferkowi głowę, łapkę etc.
    nie wiem co mam robić;D
    Buziaki, magicznego 2012 Roku życzę! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Auroro - bardzo dziękuję za tak miłe słowa! Witam Cię serdecznie i pozdrawiam:)

    magdaleno - bardzo mięciutki:)

    Jagodo - przyznam się-ta jest pożyczana od przyjaciółki;) Też nie mogłam już nigdzie znaleźć.

    Olciaky vel Olcik - mi też kilka poroży odpadło;) Chyba musi być grubsze ciasto.
    Ściskam ciepło i wzajemnie! Samych cudowności:)

    Dziękuję za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń