wtorek, 20 grudnia 2011

... zawsze sobie obiecuję, że będę na bieżąco wywolywac zdjęcia do albumu rodzinnego hmm i widzę , że nazbieralo się tego już trochę ... chyba to będzie moje postanowienie noworoczne ... bardzo lubię przeglądać albumy ze zdjęciami ... dlatego też w tym roku babcie, dziadkowie, ciotki i wujkowie, którzy także ubolewają nad brakiem zdjęć swojej wnuczki, siostrzenicy itd., zostaną obdarowani zdjęciami ze specjalną dedykacją ...

... to taka mala próbka z niby sesji, którą próbowalam zrobic ...





... a to z wczoraj ubieranie choinki ... dziewczynka ,wydaje mi się, bardzo przeżywa w tym roku nadchodzące swięta ...






... nie mam pojęcia dlaczego to zdjęcie zmienilo swój uklad ...















3 komentarze:

  1. CZarno-białe najlepsze! Bardzo ładne :-)
    Dziadkowie się pewnie ucieszą z takiego prezentu.
    Ja też coraz mniej zdjęć wywołuję...a tak bardzo lubię oglądać zdjęcia w tradycyjnym albumie,( takim na wklejanie- bez tej paskudnej wszechobecnej w innych albumach folii), gdzie strony są przedzielone cieniutkim pergaminem... Takie albumy mają moi rodzice ze swoich czasów młodości i ja marzę o takim albumie dla siebie.
    Dobry pomysł na postanowienie noworoczne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny dzięki za miłe słowa, Jagoda przypomniałaś mi właśnie o tych albumach, też mam taki jeden z dzieciństwa i rzeczywiście jest w nich coś magicznego i właśnie taki sobie kupię ...dzięki...

    OdpowiedzUsuń