wtorek, 3 stycznia 2012

12 komentarzy:

  1. Czyżby był u Ciebie śnieg? :-)
    Śliczny ten domeczek - kojarzy mi się to z skandynawskimi klimatami, które kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagodo bo to są skandynawskie klimaty;)) Ja po roku mam mieszane uczucia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoje kolaże, bardzo!
    A co jest w słoiku?;)
    Ściskam!

    PS Olliveto, nie otwiera mi się najnowszy post na Twoim blogu;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anno - :)))))
    W słoiku są trufle z suszonych śliwek, orzechów i daktyli:)

    Post Ci się nie otwiera bo został skasowany ale jakoś blogger nie przyjmuje tego do wiadomości;)

    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się martwiłam że coś się mi zepsuło;)
    Pyszne!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. te trufle chyba będą mi się śniły...ale mam na nie ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko jakie przysmaki! strasznie mi się podoba to, jak te 2 zdjęcia współgrają ze sobą :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anno:)

    Auroro - musisz więc je zrobić:)

    Kemotko - wpadaj więc, z chęcią je zrobię znowu:)

    N. dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  9. halo,halo! co to za przerwa w blogowaniu? dopominam się o nową porcję zdjęć!

    OdpowiedzUsuń