poniedziałek, 20 lutego 2012

Cafe Borgia

33 komentarze:

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakbym sie w niej zatopiła!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznie ;D pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. heej, podziel się tym cudem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny dla oka ten Twój blog :)
    będę zaglądać, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale przyjemnie wygląda..a ja jeszcze bez kawy dzisiaj!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa to podstawa. A jak jest pięknie podana to smakuje dwa razy tak dobrze.
    Codziennie pysznej kawy życzę i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję:) wzajemnie:)
    zgadzam się, musi być specjalnie podana:) od zawsze miałam swoje ulubione filiżanki do kawy i herbaty, w których smakowały zupełnie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał, że zażarta przeciwniczka wszelkich tłustych śmietan będzie się tak rozkoszować ich smakiem;))
      Już nawet do koktajli dodaję śmietanę! Zgroza;))

      Usuń
  9. a mnie ciekawią te pomarańczowe wiórki na bitej śmietanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądnęłam w kilka minut chyba całego Twojego bloga. Twoje zdjęcia są piękne, nawet, jeśli fotografowane rzeczy bywają niepozorne. Będę tu zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Taka była myśl przewodnia tutaj. By ukazać zwykłe niezwykłe rzeczy w codzienności z odrobiną większej uwagi:)

      Usuń
  11. ależ przydałaby mi się teraz taka kawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawia samopoczucie:) Piję ją raz na jakiś czas żeby przypadkiem mi nie spowszedniała;)

      Usuń
  12. smaczne zdjecie...slodkosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) I chyba muszę sobie ją znów przygotować:)

      Usuń
  13. Aż mam się ochotę napić. Klepka.
    http://klepka-pisze.blogspot.com/

    PS. będę częstszym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze piękny blog, po drugie piękna nazwa bloga, po trzecie piękne zdjęcia, piękne masz imię, a na koniec - pięknie dziękuję i się do Ciebie zapisuję :-))) aż się zrymowało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))
      Tyle miłych słów!:) Jedno muszę sprostować - to nie jest moje imię:)

      pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń